2013. január 29., kedd

Spongyabob ananász háza tortából

"Valahol a Csendes-óceán mélyén, annak egy be nem határolható szegletében létezik egy város: Bikini-fenék. Ott éldegél egy ananászban SpongyaBob Kockanadrág (egy tengeri szivacs) akinek Patrik a tengeri csillag a legjobb barátja. Spongyabobnak háziállata is van: csigusz.... " Nos íme a másik spongyabobos torta.  Annyi változás van a keveredés miatt, hogy csigusz helyett Tunyacsáp került végül erre a tortára, de erről a cseréről már nem készült fotó. A torta főzött csokikrémmel lett megtöltve amit dermedés után ananász szerűre faragtam. A szép narancssárga színt airbrush-al fújtam rá. Háttérnél is fotóztam, de valahogy így utólag nézve a bordó háttér nem nagyon illik a narancssárgához :)



14 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Igazi mesés torta lett :)

    VálaszTörlés
  2. Tök jó Spongyabob-feldolgozás! :-)

    VálaszTörlés
  3. Jaj de jól néz ki! Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  4. Ugye, most nem kell választanom a két Spongyabobos torta közül?!...Mert az nem fog menni! Sógornőm mennyire örülne annak, ha én is ilyen ügyi lennék és a madártejes-málnakocsonyás torta helyett egy ilyen szuper Spongyabobos tortával varázsoltam volna el...imádja ezt a figurát. A házi, családi farsangunk alkalmával Spongyabobnak öltözött:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Heti menük, köszönöm! :) Ha esetleg van kedved megtanulni a figura készítést ahogy én csinálom akkor szívesen megtanítalak rá :) A sógornőd nagy spongya rajongó lehet :D

      Törlés
  5. Fantasztikusan jól megoldottad!
    Hogy ki kinek a barátja, azon persze nem tudok eligazodni, de ez legyen az én bajom.
    Köszönöm az emailt a vasárnapi bejegyzésemről. Tényleg kár, hogy nem voltál ott, nagyon élvezted volna!

    VálaszTörlés
  6. Marisz, köszönöm :-) ha lész jövőre is blog találkozó akkor ott a helyem :-) jó lenne megismerni benneteket :-) Krikyt Némót és Lenkét már Komáromban megismertem :-)

    VálaszTörlés
  7. Szuperjó lett!!! Lánykáimnak meg sem merem mutatni, ugyanis most jöttünk haza családi síelésből, pihenésből, ahol tiltólistán volt a net és a tv, de azért stikában esténként belekukkantottak az osztrák Nickelodeon Spongya Bob meséjébe...és persze odavoltak érte. Én meg örültem, hogy legalább nem értik a szöveget...:))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teller-cake Nálunk a kisfiam kedvence :-) mondanom sem kell, hogy fájó szívvel engedte csak meg hogy odaadjam az ünnepeltnek. Persze idén is spongyás tortát kérne szülinapjára de én szívesen előrukkolnék valami más tortával neki....

      Törlés
  8. Nagyon jó! Szép, színes. Lehet, hogy sajnálnék belevágni:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. HajniZoli, köszönöm : ) én is így vagyok vele :)

      Törlés