2013. február 28., csütörtök

Cake pops SAD 13

A SAD (Süss, alkoss, díszíts) a 13 fordulójának a háziasszonya Teller Cake aki a blogjátékra a cake-pops  témát találta ki. Magyarországon is kezd divat lenni a süti nyalóka. Ötletes és csak a fantázia szab határt mind ízben mind kinézetben. Én kétféle sütinyalókával készültem. Az egyik nugátkrémes marcipánba burkolt piskóta a másik ötlet pedig a kókuszos volt mert épp a minap készítettem raffaello golyókat így tovább "fejlesztettem" sütinyalókává.

Hozzávalók:

egy kis adag piskóta
2 dl tejszín (nálam állati)
2 evőkanál nutella
10 deka natúr marcipán
kókuszreszelék a hempergetéshez
1,5 evőkanál kókusztejpor
1 evőkanál porcukor
10 deka fehércsoki
pálca

Egy kis adag piskótát sütöttem amit kétfelé osztottam. A piskótákat összemorzsoltam és az egyikbe tejszínnel felvert nugátkrémet tettem a másikba tejszínnel porcukorral kókusztejporral felvert krémet. Kis golyókat formáztam belőlük és betettem a hűtőbe dermedni. A kókuszos verziónál fehércsokit olvasztottam, beleszúrtam saslik pálcikába a gömböket és a fehércsokiba mártottam majd a kókuszreszelékbe. A nugátosnál natúr marcipánnal burkoltam a golyócskákat és utána kialakítottam a macifejet  szemeket és a füleket.

12 megjegyzés:

  1. Fantasztikusak lettek, a rád jellemző kifinomultsággal! :)))
    Köszönöm, hogy velem játszol!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cukik lettek! :)) A macisból kérnék párat, ha lehet! :D

    VálaszTörlés
  3. Tüneményesek ezek a macifejek! Milyen aprólékos munkára vagy képes! Már sok cake pops receptet láttam, a legkülönfélébb díszítéssel, de a gyekőceimnek biztosan ezt készíteném el! Nagyon tetszene nekik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Heti menük, köszönöm! Annyira belelendültem, hogy biztos készülnek majd még nagyon cuki süti nyalókák :)

      Törlés
  4. Nagyon cukifalatok! A szó minden értelmében! :-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cukik lettek! :) Még egy szülinapi zsúrra is milyen ötletes lenne! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsu, köszönöm! Igen akár zsúrra akár ajándékba is nagyon jó :)

      Törlés