2013. március 24., vasárnap

Boxolós torta

Boxolós tortát készítettem. A lányom adta az ötletet, hogy stabilitás szempontjából sokkal jobb lenne ha egy fekvő és egy térdeplő figurát készítenék. A "ringet" airbrush-al festettem le. A ring oszlopai cukormasszából készültek. Nem vagyok híve a nem ehető dolgok tortára való pakolásának de a ring körül a gumiszalagot fonallal helyettesítettem miután a cukormassza és egyéb ehető próbálkozásaim is kudarcba fulladtak. Oroszkrémmel töltöttem meg a piskótát. A figurák kaptak jópofa monoklit is ami még jobban feldobta a torta hangulatát :)


12 megjegyzés:

  1. De jók azok a monoklik! :-)

    Én is szoktam nem-ehető dolgokat használni, néha muszáj! Az ilyen vékony dolgokat virágdróttal helyettesítem általában, de jó ötlet a fonal is! (sőt, ebben az esetben ez a tökéletes)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. M@rti, a monoklik valóban jót tettek a bábukkal :D A virágdrótot én is próbáltam, az volt a második próbálkozás a cukormassza után, de olyan masszív volt hogy elkezdtek az oszlopok kiborulni :/

      Törlés
  2. Nagyon szuper lett a tortád! Remek figurákat tudsz alkotni, és a színezése is tetszik!
    Hiába no. Aki tud, az tud!

    VálaszTörlés
  3. Nálam megint KO! Szuper vagy! ;-)
    A nem ehető madzagról jut eszembe, hogy a minap elcsíptem egy adást a Tortakirályból, ahol szintén ringet készítettek és háló gyanánt zselatinlapokat állítottak körbe, hiszen azoknak rácsmintás az anyaguk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teller-cake, köszi a dicséretet! :) Óóóó ha én ezt a zselatinos módszert hamarabb tudom... :D

      Törlés
  4. Since I discovered your blog, I stare for minutes to your beautiful pictures – you’re such an inspiration! Hugs,

    VálaszTörlés