2013. augusztus 31., szombat

Boxer kutya torta

Először is minden boxer tulajdonostól elnézést kérek emiatt a torta miatt! Aki jobban ismeri a boxert az talál ebben a tortában bőven hibát. A boxer erős atletikus felépítésű kutya... és itt meg is állok a fajtajellemzővel.illetve nem emelem ki a torta hibáit. Viszont az építő kritikát mindig szívesen fogadom. Tejszínes túrókrémmel és ropogós csokiréteggel töltöttem meg a piskótát amit egy éjszakán át dermesztettem a hűtőben. Másnap jött a faragás és csak faragtam, faragtam, faragtam... A "kis" drágaság bő 4 kilós lett így is. Biztosan ki merem jelenteni hogy a lehető leg idő és munkaigényesebb torták egyike. Fekete és fehér háttérrel is lefotóztam. Így utólag nézve nekem inkább a világos háttérrel mutatósabb.


12 megjegyzés:

  1. Baromi jó lett! Világossal mutatósabb, ám sötéttel látszanak igazán a festés részletei! Nagyon-nagyon szépen kidolgoztad!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon jó lett és nem is kell görcsösen ragaszkodni az anatómiához, hiszen ez egy torta! ;) A legjobban idő- és munkaigényes torták szerintem a járművek... Isten mentsen meg tőlük! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nudleee, köszi :) A jármű tortákkal én is így vagyok :D

      Törlés
  3. Ebben hibát találni?!? Ez egy torta, ha nem tudnáááád!!! Tökéletes lett, nagyon eltaláltad az arányokat!

    VálaszTörlés
  4. Hú, azt elhiszem hogy idő és munkaigényes volt, de megérte, mert ismét egy remekmű született! :)

    VálaszTörlés
  5. A férjemnek volt gyerekkorában egy boxere, Bibi, szerintem hajaz rá! Nagggggyon jó lett! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teller-cake, aranyos vagy, nagyon köszönöm! :)

      Törlés
  6. Hát kérem, ebben hol a hiba? Tökéletes lett a tortád! 4 kg az szép nagy darab is:-)

    VálaszTörlés