2013. szeptember 28., szombat

Gru minion torta


Egy újabb mesehős torta. A Gru állítólag az a fajta film, ami kedves, vicces és ötletes és a hibáival együtt is szerethető. Legalábbis ezt olvastam róla. Sajnos még nem láttam, de biztos vagyok benne, hogy megnézem. Gru velejéig gonosz (nem szerepel a tortán) aki eltervezi, hogy minyonokból álló seregével ellopja a holdat, ám amikor betoppan az életébe a 3 árva kislány akik elhatározzák, hogy apukát faragnak Gruból, a mindenre elszánt szuper gonosz világhódító tervei egy csapásra  veszélybe kerülnek. Röviden ennyi :)  A tortán szerepel pár minyon valamint Ágnes is. A manduladarabokkal dúsított piskóta kókuszkrémmel (raffaello és bounti ötvözet) lett megtöltve, a krém közé pirított mandulaszeleteket tettem.



12 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki lett a torta! :) A Grut még én sem láttam, de meg kellene már nézni.

    VálaszTörlés
  2. A filmet én sem ismerem, de a torta nagyon jó lett!:-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon helyes lett, bár a filmet még én sem láttam! :) És nagyon fincsi is lehetett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hankka, Köszönöm szépen! A krém most nálam is az új kedvenc :)

      Törlés
  4. Én láttam a filmet, úgyhogy csak azt mondhatom, ennivaló tortát készítettél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tejszínhab, a nagylányommal megbeszéltük, hogy hétvégén mi is megnézzük :) Köszönöm a dicséretet! :)

      Törlés
  5. szia
    a kislányaim nagyon szeretik a gru meséből a minionokat.
    jól elgondoltam, hogy csináltatok anyuval egy tortát, amire ilyen marcipán figurákat veszek.
    sajnos sehol sem találtam.

    kérdésem lenne, hogy te készítesz-e megrendelésre ilyen figurákat? milyen áron? és hol lehet átvenni?
    elvileg szombatra kellene (2013.10.26)
    nagyon köszönöm előre is válaszodat.

    köszi ildi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ildi! Rendelésre nem készítek figurákat de a következő helyen tudsz rendelni jó áron Gru marcipán figurát: http://sutisdoboz.hu/termek/marcipanfigura_-_minion_gru.html Egyébként nem nehéz elkészíteni. Ha gondolod segítek fázisfotókkal lépésről lépésre. Kérek egy email címet. :)

      Törlés