2013. szeptember 8., vasárnap

Cukorbabás torta marcipán játékokkal

Bármennyire is munka és időigényes egy ilyen baba elkészítése én akkor is nagyon örültem, hogy egy ilyen cukorbabát kértek tőlem. A baba kezébe készült még egy hófehér maci köré pedig babajátékok mint pl labda, csiga. A torta krémje a már elhíresült tejszínes túrókrém, tejcsokival rétegezve. Imádtam készíteni és díszíteni is <3 nehéz szívvel váltam meg tőle. Remélem a kis ünnepeltnek tetszett a meglepetés torta és kicsit megdédelgeti a babát.



19 megjegyzés:

  1. Nagyon aprólékos, vétek megenni :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édes, kislányos torta! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsu, köszi :) Imádom az ilyen és hasonló tortákat <3

      Törlés
  3. Jaj, nagyon édes! :) A torta és a díszítés is! :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a babát hogy lehessen megenni? Annyira szép!
    :-) Eszembe jutott egy történet:-) az esküvői tortánk tetején volt egy menyasszony-vőlegény pár. Mikor fel kellett vágni, én fogtam a vőlegény figurát és leharaptam a fejét:-) képzeld, gipszből volt:-D gondoltam valami finom marcipán, na tessék:-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. HajniZoli, angyal vagy, köszi :) A történeteden jót nevettem :)

      Törlés
  5. Annyira imádom ezeket a kislány figuráidat, amelyek már a védjegyeddé váltak! :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teller-cake, köszönöm, nagyon kedves vagy! :)

      Törlés
  6. Többször megnéztem a baba fejét kinagyítva, és nem akartam elhinni, hogy cukorból van! Annyira "élethűen porcelán"!
    Nem tudom, ilyeneket hogy csinálsz, de fantasztikusan ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Marisz, nagyon kedves vagy :) imádom ezeket a babákat :) egyszer szívesen megmutatom neked hogy hogy készítem őket :) Amióta dekorációs masszából készülnek azóta sokkal simább az "arcuk" :)

      Törlés
    2. Jaj, de kedves vagy, hogy megmutatod! :)
      Majd egyszer, talán...

      Törlés
  7. Nézegetem a blogodat. Tényleg szépek a figuráid. Engem is érdekelne kislány figura készítése. Tényleg olyan szép, mint egy porcelán baba. A virágokat, hogy készíted? Min szárítod őket,? hogy olyan az alakjuk. Pl.: az orchideát, de a többi is érdekelne.

    VálaszTörlés
  8. Nézegetem a blogodat. Tényleg szépek a figuráid. Engem is érdekelne kislány figura készítése. Tényleg olyan szép, mint egy porcelán baba. A virágokat, hogy készíted? Min szárítod őket, hogy olyan az alakjuk. Pl.: az orchideát, de a többi is érdekelne. Üdv Karcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Karcsi, köszönöm szépen! Írj egy email címet és segítek tanácsokkal :)

      Törlés
  9. kedves Millye,
    látom már ha segítségedre 'vágyunk' email címre van szükség!:)
    csodálatos műveket alkotsz, más bejegyzéshez is írtam kérdést, ha lenne picurka időd írnál nekem a balogh.eva0229@gmail.com címre?
    nagyon megköszönném!:))

    VálaszTörlés